Torsdag

God morgon! Sovit gott? Jag har i alla fall drömt en massa om Avatar filmen! Jag har fortfarande inte kommit över den kännslan jag fick :P
Ashley är ivåg till skolbussen och jag ska lägga mig och se på en film innan Carro hämtar upp mig. Vi ska simma idag... Sägs ju att det är bra träning och jag har fortfarande träningsvärk sen jag kickboxades i tisdag.
Usch, Randy kom och väckte mig idag och frågade efter nycklarna till min bil, den fyrhjulsdrivna, eftersom de säger att det ska börja snöa ikväll, i natt... Jag har verkligen ingen lust med en massa mer snö...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här kommer det bara mer o mer snö. Men det är kallt o vackert. Hoppas jag ska få se Avatar i helgen. Har lagt det som en aktivitet på jobbet. Hoppas någon vill se den bara. Kram

2010-01-07 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0