Svårt

Hej.
Igår åkte vi och såg på Festival of lights, man kör genom en park med massa lampor. Var rätt fint faktiskt :)
Jag pratade även med mina hosts om att utöka mitt år... Det är så jäkla svårt! Jag menar, när jag kommer hem så har jag missat skolstarten, det lär säkert inte finnas några jobb, allting kommer kännas jätte litet och tråkigt... Så jag kommer sitta på mitt rum pank, arbetslös och depprimerad...! :O Så då skulle jag lika gärna kunna stanna några extra månader, typ 9. Då är mitt år slut i slutet av maj. Dock kommer jag ju inte få resa min sista månad, eftersom Yasmin har sin student då, och det vill man ju kanske inte missa... Eller så vill jag det? Haha det behöver jag ju förstås inte fundera på nu... Men det är ju jätte svårt! Åh..:(

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta 6 månader då, så kommer du hem lagom till att kunna söka sommarjobb o så också. Resa hinner du då och vara med på studenter o annat.

2010-01-09 @ 18:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0