Skjuuuut mig någon...

Usch, jag har sån ångest...! Eller egentligen inte ^^) Men jag ahde varit så duktig och sparat pengar, men så kommer mellandagsrean och allting blir ju superbilligt, speciellt i en Outletmal... Sen var det bara skorna som saknades så dem köpte jag idag, för !! dollar!!! Men nu behöver jag verkligen inte shoppa på ett bra tag! Måste ju verkligen börja spara pengar till mina kommande resor och allt som man vill göra. Men hur ska jag klara av att spara ihop pengar till en veckas resa när det finns en hel del saker att göra över helgerna?
Jag går och hoppas på ett mirakel, att mamma eller pappa vinner på lotto eller något, så att jag får en massa pengar överskickade... Eller att bara en snäll människa känner för att skänka en slant till lilla mig långt borta i Amerika ;)


Gullig piercing jag köpta, plus en sko... Den ser finare ut u normalt ljus och PÅ foten ;)

Julklapp från pappa, digital fotoram. Tur att jag hade en adapter som Emelie lämnade kvar åt mig :)

Haha! Måste bara visa dessa bilder från när vi spelade Picturenary! Detta är mitt försök till "Die hard"... HUR FN ritar man hard!? Ett berg där någon åker skidor? Den döda snubben fattar man ju, men ett berg? xD


Och detta är Kattas försök till "Lord off the ring"... :P Haha wtf?

Och, eh, Ninas räv? Okey, jag borde nämna att hon var tvungen att blunda ;P Hehe!



Sista bilderna tillägnas denna lilla sötnosen ^^ (Leker Katten i Hatten i min säng, suck)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0