Safewaykillen

Alltså jag vet inte hur mycket jag har skrattat idag alltså! Eller ikväll! haha! Jaja, vad gjorde jag då? Inget särskilt faktiskt, jag åkte med Mirka och Andrew och hämtade upp Mirkas kompis på Dulles airport och sen åkte vi vidare till en restaurang för de ville äta. Där satt vi i några timmar och fjantade oss... Sen så innan vi åkte hem skulle Mirka handla luch till hennes klass imorgon, som hon har hela dagen! Och såklart jobbar ju han killen där, och Andrew och Mirka bara "Prata med honom, ge han ditt nr!" Jag bara, men pinsamma! Och går iväg med Mirkas kompis. Men när vi ska betala, vem står inte i den kassan som vi går till om inte han?! Haha den första tanken jag får är såklart att Mirka ska säga något dumt. Men de säger ingenting utan Andrew retas med mig som han brukar och slänger ner mina schampofalskor på golvet hela tiden. Och så börjar han killen prata med mig :P Han kom ihåg att jag var där med Randy, Han bara "Du är den där utbytesstudenten som var här med någon snubbe va?" Jag bara ja... Haha sen när jag betalat och är klar så har Andrew snott min påse och slängt upp den på en hylla, och jag når inte... Så han killen slutade efter att jag var klar, så han bara kommer fram och tar ner påsen till mig, hehe. Sen går han med oss ut och sen går han till sin bil, och Mirka bara kör efter honom! Haha, vi bara skrattade! Men nästa gång ska jag fråga hur gammal han är och om han är i en bra ålder så kanske efter något nr ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: sannie

Lördag idag, hoppas din dag blir awesome :)

kram

2010-01-30 @ 15:38:45
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Lina

Åhhhh :D vad spännande der låter :P dehär gillaer vi , JAG VILL VETA MER :D <3

2010-01-30 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0