Ny frisyr

Jag var och klippte mig! :D Lycka! Och det är rätt kul, haha jag är inte alls van vid vissa saker i USA. Hon skom skulle klippa mig sa att jag skulle gå coh tvätta håret, så jag gick och satte mig i en stol. Så kommer en annan tjej och bara vill du ha upp fötterna? Jag bara javisst. Så jag ligger nästan helt rak och jätte bekvämt medan hon tvättar mitt hår. Så jäkla skönt det är när någon annan tvättar ens hår! Och stolen som jag låg i, den hade ryggmassage oxå, :P Sen så fick jag gå och sätta mig i en annan stol där den första tjejen klippte mitt hår och hade i lite dyra saker gjorde mitt håret mjukt och fint. Lycka! Mitt trash på huvudet är återigen härligt luftigt och bukbart! :D
Nu väntar jag på att Randy kommer hem så att vi kan åka och käka, är rätt hungrig!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en härlig stund.

2010-01-15 @ 23:44:31
Postat av: Miriam

Gud var kul att du befinner dig i DC! Jag ska dit och jobba i sommar fast en lite stund utanför DC :) Har du nått att rekommendera? Kram

2010-01-16 @ 10:14:53
URL: http://annamiriamfranzen.blogg.se/
Postat av: Lina

jaa nu måste vi se bilder på ditt vackra fluff :D<3

2010-01-16 @ 17:12:03
Postat av: Lisbeth

jag har också fått sån ryggmassage o så när jag varit o klippt mig, så himla skönt^^

2010-01-24 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0