M.O.B

Money over Bitches! Haha, ni ser! Man lär sig nya saker varje dag... ^^ Nej men jag lever och mår bra. Jag dansade Jazz i onsdags kväll, vilket gjorde mig medveten om att det var nästan ett år sedan jag dansade sist... Men nu har jag kommit igån med både Hiphop och Jazz, så mina rostiga dansmuskler kommer snart igång igen, hoppas jag. Har missat två gånger på jazzen, men jag lär mig snabbt! Dessutom blev jag lite smått sur... Hon som sitter i där, jag vet inte reception? Som man anmäler sig hos och sådär... Hon frågade om jag ville vara med på föreställningen, Visst svarar jag, det är ju jättekul att uppträda! Så hon tar mått och allt sånt, sen springer jag in på klassen, sen kommer Randy och Ashley och tittar på, när jag flummar runder och inte fattar någonting... Hehe. I alla fall så säger Randy sen att hon som sitter i reseptionen agt till honom att jag sagt ja till att vara med på föreställningen, och att jag måste betala 80 dollar för EN kostym!!!!?? Och eftersom han gissade på att jag inte hade tagit pengar med mig, så betalade han för den ENA kostymen för showen... Den andra vet dom inte vad den ska kosta... Men vadå 80 dollar!? Är dom dumma i huvudet eller!? På Studio Danza fixade dom i alla fall gratis kostymer, eller så fick man betala lite grann.. men 80 dollar!? Det är ca 560 svenska kronor! FÖR EN KOSTYM! Och så ska jag betala för 2! Det hade jag ingen aning om, men nu har ju han redan betalat och kostymen är beställd säkert... Vad fan ska jag göra? Hoppa föreställningen? Eftersom jag måste spara mina jävla pengar... Hoppas i så fall att jag får tillbaka pengarna...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0