Helgen

Hejsan. Jag lever och mår bra :)
Helgen skulle spenderas snålt, haha hur nu det gick xD Nej men det gick väl hur bra som helst egentligen :) I lördags så åkte jag och dansade. Skulle skriva in mig till klassen, men när jag kommer dit så har Randy och Sandi redan åkt, för de skulle skriva in Ashley till hennes klass, och så säger de att de skrivit in mig på en Jazzklass oxå, eftersom om man bor i samma hushåll och har tre klasser eller mer så får man någon rabatt, så de kom ihåg att jag funderade lite på Jazz klassen oxå, så nu har de anmält mig till den med. Jag sparar 15 dollar på min hiphopklass och de betalar den andra. Snällt va? :P
Efter det så åkte jag och Mirka till Malen, hehe det var rätt roligt faktiskt! Träffade ytterligare en kille där, som är 20. Han jobbar i en av affärerna, så vi ska nog åka dit igen och snacka med honom. Mirka köpte lite kläder och så köpte jag en fin ring och en parfym på rea, och så funkade inte kassan när jag drog mitt kort, så vi stod väl där i 20 minuter och provade innan det fungerade... Så då lär väl vi ha snackat en heeel del med honom ;) Moahaha nu vet jag var jag ska åka varje dag ;D Mihihi. Vi sa att vi ska åka dit om några dagar igen och prata med honom och kanske fråga efter hans nr :)
Och igår så var vi på Udvar Hazy air and space museum. 20 minuter bort, nära Dullas air port, där jag, by the way, ska hämta upp min mamma och syster om exakt 2 månader! :D


Alla ni som sett Transformers 2, flygplanet bakom oss är det flygplan som förvanldas till han gamla roboten.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: - YE HELLU!

- NAJS JU!

2010-01-25 @ 15:34:39
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: D

jag. är. avis. på. dig. .

2010-01-25 @ 18:21:52
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

åh ragg på G?;) you go girl!

2010-01-25 @ 22:21:16
Postat av: Mamma

Hallå hallå inga amerikanska killa,,,,, det var vi ju överens om..... eller? du ska komma hem igen. Även om det blir 9 månader senare än planerat..... men hem ska DU..... basta!

2010-01-25 @ 22:55:33
Postat av: Anonym

du verkar ha det riktigt underbart i USA, jag pluggade i oklahoma och längtar tillbaka varje dag

2010-01-26 @ 12:01:56
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Va? Tusan vad jag är avundsjuk nu! Jag älskar transformers filmerna. Jag hade också velat se det flygplanet!

2010-01-27 @ 10:41:03
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0