Hard Rock cafe

Det började med en, sedan blev det två och nu är dom tre. Hur många kommer det att bli tro? Fyra? Åtta? Tio, 20? Allting började med att jag, Amanda och Elena klampade in på Hard rock i Washington DC. Jag hittar en snygg tröja, tar upp kortet för att betala och blir pålurad ett samlarglas. Pålurad och lurad, men jag tycker det är kul att samla på någonting, glasen ser olika ut och de har alla namnen från städerna på sig. Roligt minne. Ett från alla städer jag besöker, men... Var ska jag sätta gränsen? Eller ska jag ha en gräns överhuvud taget? Förmodligen besöker jag inte 20 städer med ett Hard Rock cafe...

Washington D.C, Baltimore, New York


Och yes... Alla bilder från Baltimore och gruvor är tagna av mig.
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: julia

åh jag vill också åka till USA :)



har en frågestund på min blogg, kika in och ställ gärna en fråga :)

2010-01-18 @ 19:11:30
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul med samlar glas :P

2010-01-19 @ 13:10:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0