Hallåå! :P

Haha fy fan xD Igår var så jäääkla pinsamt! Snabbt vad som hänt: Jag träffar en kille i mataffären som är jätte trevlig och vi pratar lite och så... Jätte söt ;P Så igårkväll efter att jag slutat, jag jobbade rätt sent igår, så kom Mirka och Carro förbi och hämtade upp mig och så körde vi till affären för att "handla" lite. Jag har berättat hur killen ser ut och så... Haha och så när vi kommer in genom dörrarna så står han typ 10 meter bort därman kan köpa blommor! Och Carro och Mirka går genast på om att "är det han? Visst är det han? Gå fram och prata med honom..." och så skrattar de högt och håller på, han tittar ju såklart och jag bara tysy han hör ju er! Och han fattade säkert vad det handlade om... Så där förstördes mina chanser den dagen xD. Grejen är att om de INTE hade gjort så, utan bara gått normalt in i affären och inte hållit på i evigheter och sprungit och glott och hållt på utan sagt åt mig, gå och köp typ en blomma, så hade jag kunnat göra det! Men nej, nu hade de sabbat allt så han skulle ju fatta vrf jag kom fram och bara, öööh kan jag få ditt nr? :P Hehe så neeej jag ska nog vänta några dagar och sen gå dit igen :) Och Carro, Jag HADE kunnat köpa en blomma om ni hade stöttat mig lite! :O
(Mirka är från Tjeckien så vi var ju tvygna att prata på engelska dessutom!)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hahaha, stackare! Lycka till nästa gång dock! ;)

2010-01-14 @ 23:38:11
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0