Gah!

Det är en sak som jag stör mig jäääkligt mycket på! Det är så irriterande och störande att jag ibland inte vet vad jag ska göra... Jag vet inte heller hur jag ska fixa det! Visst, jag har försökt, men det funkade inte... Jag försökte igen men det funkade inte då heller.  Så nu sitter jag och funderar på om jag bara ska skita i det och låta det vara... Men jag saknar mitt photoshop och vill kunna installera det igen så att jag kan leka med bilder! Ah! Är det bara för att det är ett svenskt PS som jag har eller? Nu håller jag tummarna för att mamma hittar en bra och billig dator som hon kan köpa åt mig och ta med när hon hälsar på!!! Så kan jag göra en ny header oxå, börjar tröttna på den gamla jag har...
Alla som en gång skaffat PS, visst blir man lite beroende av att kunna tixa med bilder? ;D
Kram på er :)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skojj blogg

2010-01-26 @ 20:37:46
URL: http://emeliewblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0