Luray Caverns

Dansen idag var jätte kul! Ska lätt fortsätta!
Efter dansen hade jag ingen aning om vad jag skulle göra... De andra tjejerna var iväg och åkte skridskor en bra bit härifrån och Mirka var med sin kille. Men Mirka ringde och undrade om jag ville göra något, och jag bara ja, men vad? Hon sa att hon hade några broshyrer från våran LCC, så vi bestämde oss för att åka till Luray Caverns, saltstensgruvor, tror jag det är... Hm, sandsten? Det är liksom vatten som har runnit med sand och bildat en massa formationer... Jätte häftigt och jätte vackert! Bered er på överdrivet många bilder ;P




En dam, taket speglas i vattenet, haftigt va?


Detta är inget vatten, bara jäkligt högt upp



The lovers

Lägg huvudet på sned på höger...



Önskedam där de samlar in flera tusen dollar per år. Till höger Stekta ägg...

Ute igen efter en timme nere i fuktiga, varma gruvor. Men fint var det! Och jag är så glad över min nya kamera! Tog över 100 fina bilder! :D Synd att upplösningen blir sämre när man laddar upp dem :/
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Isabella

Superfina bilder! :D

2010-01-17 @ 09:44:16
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va fint! Kanske nått för mig när vi kommer.....

2010-01-17 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0