Downtown

Idag åkte jag med Mirka, Mirkas pojkvän och Mirkas kompis Katja till DC. Det var isande kallt, ni vet, en sån kyla som går rakt igenom en oavsett hur mkt kläder man tar på sig... Så vi tog metron in och gick till Naturhistoriska museumet. (Vet att jag varit där en gång innan, men det är så sjukt stort att jag fortfarande inte sett allt!) Först gick vi och åt eftersom vi var så jäkla hungriga! Dyrt var det! Men klart att de passar på på sånna ställen... Sen såg vi en av iMax-filmerna de har där, om havet, "Afrika möter havet" hette den, tror jag. Men det var ju hur kul som helst! Sjukt stor bildskärm, 3D... När de flög med helikopter över slätterna så kändes det som att man flög själv och när de filmade alla djuren trodde jag verkligen att jag skulle kunna röra vid dem om jag sträckte fram handen! Så fint! :D
Sen när vi kom hem så åkte jag med familjen ut och åt middag. Var jätte gott! :D Sen har jag inte gjort så mkt mer, är rätt trött, gick upp tidigt imorse och ska upp tidigt imorogn med, vi ska åka och göre en sak då ;D
Byebye!



Bara för att min kamera är bästaste bäst!! :D
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0