Dans

Igår var det fredag :) Spenderades med några kompisar. Vi åkte och bowlade och sedan åkte vi till en krogrestaurang och satt där och lyssnade på musik och snackade och hade det trevligt. Fast jag var så jäääkla trött hela kvällen, av någon anledning!
Måste bara klaga lite, men jag känner mig som 17 igen! Det suger rejält att gå från myndig till underårig bara över en 10 timmars lång flygresa... I Sverige hann jag vara myndig i ett och ett halvt år innan jag komer till "21 års gräns" USA! Det är så jobbigt! Och varför just 21? Vad är det för fel på 20?! Och sen hemma så var man ju lite mer fri, kunde komma hem, säga till mamma, Hej! Jag stickker till en kompis, och så gick man ut och tog biilen och drog iväg, och så var man botra hur lägne man ville, här har jag ändå tiedr som jag msåte vara hmema med blien... Det är oxå ltie jobibgt... Fast det funkar och man löser det på andra sätt :P
Ska snart åka och prova på en dansklass... Äntligen ska jag få dansa igen! Hoppas att det är kul och att där finns kul människor, men det är en så dum tid... halv tolv till halv ett... Mitt på dagen liksom, man blir ju låst. Ska man göra saker så brukar man oftast ha åkt iväg då, fast halv ett är ju inte så sent, så om man ska göra något någon gång och jag är klart halv ett så är ju itne det hela världen, kan jag tycka...

Och så en Daisy bild, eftersom min hund är världens finaste!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åja, helt fritt var det inte här heller. Lite tider hade du allt här med. O var du var ville jag ju veta. Tycker det är bra dom har tider på dig. Hahahaha! Låter som en bra hostfamily som du har. Vill ha koll på dig. O det nog mest av omtanke. DOm är måna om dig. Det är väl bra? DU visste att du skulle ha tider innan du åkte. Det kändes tryggt för mig att det skulle vara så. Tycker nog du har det rätt fritt ändå..... Kram på dig.

2010-01-16 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0