Dagens träning...

Uff! Nu har jag plågat mig själv på gymmet i två timmar! Först skulle jag bara köra caridoboxning, men så satt jag och pratade med Malin på facebook och jag klagade över att jag gått upp några kilon sen jag kom hit, har gått upp fem!! Så jag bara, näe, nu ska jag fan gå ner! Så jag släpade ut hunden i - 7 grader på en snabbrunda, sen körde jag till gymmet och gick in... Först körde jag yoga! Alltså, ni anar inte hur fruktansvärt jobbigt och ansträngande det är! Mina muskler bara skrek "SLUUTA! VI DÖÖÖR!!!" Och min tå gjorde så förbaskat ont! Jag övervägde lite om jag skulle dra hem efter yogan, men fan! Det var ju bara en timmes cardioboxning kvar nu! Så jag körde på... Så halv ett kröp jag ut till bilen med blödande fötter och skrikande armar... Nu ska jag unna mig en lååååååång, varm duch och sen en lunch... Och så ska jag dumpa mitt Coca cola beroende i närmaste sophög!

Bilden har väl inget med detta att göra mer än att det är svinkallt ute..:S
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0