Dagens beslutsångest...

Nu har jag ett svårt beslut att fatta... eller jag behöver inte bestämma än, men snart. I mars... I alla fall... Ska jag stanna längre i USA eller ska jag åka hem i september? Alt: Åka hem i september, missa skolstarten, förmodligen svårt att få jobb. Sitta pank, arbetslös och depprimerad och sakna allting i USA hela vintern,
ELLER
stanna 9 månader till, komma hem i Maj/juni, sökt sommar jobb, som förmodligen är lättare att få! Skulle kunna börja på skola till hösten, det är lite bättre väder, inte depprimerande mörker, utan ljust som hjälper mig komma över "sakna amerika sorgen"... Eller om inte skola, spara pengar och ut och resa igen... ;) Lär ju iaf ha ett jobb under vintern om jag stannar här!
Baaaah men jag saknar ju alla hemma i Sverige så sjukt mkt oxå! Men samtidigt... Sverige, människorna, regnet, ödelandskapen, småhålorna, allting finns kvar... Hur många gånger får man chansen att leva och bo i USA egentligen?
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter och tänker precis samma ska du veta . . . Men funderar ju på att åka som reseledare de har intag i sep ...

2010-01-10 @ 04:52:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0