Cause one of us is gonna die young

Död. Fattar ni vilket fult ord det är? Död. Finns inte mera, slutat att existera, borta... Död. Jag kan inte fatta det.. Det är så overkligt. I början av livet och allting.
Dagen har tillbringats i chock, sorg och tårar. Börjar med att Victoria skriver till mig, "Han dog imorse", "Vadå dog imorse?" "Ja, han ramlade ner från en trappa och bröt nacken... Jag vet inte vad jag ska tro, jag är jätte chockad"
Så loggar man in på facebook och in på hans sida och en massa hjärtan och vila i frid, så ringer Denise och gråter och berättar vad hon vet... Vad fan det är inte sant... Så overkligt... Kännt varandra och gått i skola med varandra sen barnsben.
Vila i frid, många kommer att sakna dig!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skriver så fint, så sant



en vän är borta o man kan inte fatta så onödigt dumt. trillade i trappan hemme o bröt nacken.....varför???? inte äns 20.... åh!!!!!

2010-01-31 @ 00:45:02
Postat av: Rosa

usch :(

2010-01-31 @ 11:20:22
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0