Avatar

Oh my good!! Jag vet inte var jag ska börja! Jag har äntligen fått se den efterlängtade filmen Avatar! Jag och Jamie bokade biljetterna innan idag, så att vi inte skulle köra dit en tredje gång när det var utsålt! Vi var där i tid, så att vi fick bra platser, på med 3D glasögonen och igång med filmen... Breath taking! Den var helt underbart bra! Redan från första början! Åh! Det var magi! Jag ska lätt gå och se den igen! Kommer aldrig att få uppleva samma känsla på vanlig DVD hemma i soffan! NEJ! Storskärm och 3D ska det vara! Jag grät nästan, den var vacker och lätt topp ett av alla filmer jag någonsin sätt! När den slutade började alla applodera och det tog ett tag innan varken jag eller Jamie kunde prata! Så... GÅ OCH SE DEN I 3D!!! :D
Jag önskar nästan att Pandora fanns på riktigt och att jag kunde få en egen Avatarkropp och leva där!

(Måste bara skriva detta! ;D Påminnde lite om hur Britterna och Spanjorerna invaderar amerika och slogs mot indianerna för att ta över deras land... Om det var någon annan film jag tänkte på när jag såg den så var det Pocahontas!)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

tänkte också på pocahontas X)

2010-01-10 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0