2010

Haha ja nyår nu då... :P Vi hade det jätte trevligt, fem tjejer :) Var en väldigt annorluna och konstig nyår, men helt okey :) Vi lagade god mat och spelare picturnary... Sen på tolvslaget stod vi ute på alltanen och räknade ner med tv på direkt från NY Time squere och sedan såg vi TVÅ raketer, några kvarter bort... xD Haha shit, saknade allt smällande som de har i Sverige... Nej, raketer har de visst bara 4 juli! Gick och la oss fyra och sov till halv ett... Sen satt vi i pyjamas till fyra då vi åkte hem. Jag fyllde badkaret med bubblor och badade i en timme, var så trött... Låg och läste min bok, Eclipse... SÅ BRA! Börjar komma till slutet, typ fem kapitel kvar! Åh, sen måste jag köpta sista boken, men jag har så mkt böcker att läsa just nu ^^) 

Ett stort Grattis till Martina och Johan! :D Som ska ha ett till barn i år! :D



Har glömt min kamera i bilen, orkar inte hämta den just nu så bilder kommer sen ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0