Upp och ner

Idag gick väl sådär... Ashley var ledig hela dagen och jag var helt off. Som tur var så kom hennes pappa med sin frus barn, eftersom han skulle till skolan. Så jag hade hand om alla tre. Tur det, så slapp Ashley lida av att jag var nere. Självklart lekte jag med dem och fixade mat och så, men jag lät dem mest leka själva nere i källaren medan jag var uppe och skötte tvätten och kollade på en film. Gick ner och kollade till dem lite då och då. Sen satte jag mig vid datorn och läste ett mail från Aischat. Började grina igen och gick och satte mig i köket och bara grät. Då kommer såklart Jamie för att hämta hans barn och får trösta mig.
Fan... Jag tänker på Morgan, hans bästa kompis... Aischat hade träffat honom och jag förstår att han är helt förstörd! Förlora sin bästa kompis sådär! Och sen hans familj. Nej, detta är så fruktansvärt... Jag ska åka till en kyrka imorogn och tända ett ljus. Idag hade jag verkligen hemlängtan... Jag är ju evigheters långt borta just nu från alla mina nära och kära, alla kompisar som jag saknar så fruktansvärt just nu. Men jag kommer träffa dem igen, snart nog...

Och så en liten roligare sak. Jag skypade med mamma ikv, lr natt för henne. Jag har fixat så jag kan sova i deras rum i NY, ska bli så kul! Sen ska vi gå och se på Lejonkungen på Brodway, och jag har sett reklam för den på Disney Channel... En av tidernas mest framgångsrika musikaler! Och jag älskar den filmen, så jag kommer säkert sitta och böla när vi ser den! För sån är jag, jag gråter för allt! Även när någonting är så fruktansvärt bra! :D



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Maaaaalin

Rebecca kämpa på, du klarar det!! du är stark!

o jag hoppas verkligen att jag också kommer till usa så fort som möjligt:D



pussOkram! <3

2010-02-02 @ 10:40:51
URL: http://maaaaalinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0