Tjeeeena och GODNATT!

Idag var en lugn dag. Jag var så trött imorse så att jag gick och la mig i 2 timmar efter att Ashley åkt till skolan. Sen så tränade jag lite, tog en lång runda med Daisy och så duschade jag, käkade lunch och så skypade jag med mamma tills Ashley kom hem. Sen satt jag och Ashley och spelade Nitendo Wii och lekte nere i källaren tills Randy kom hem, så körde vi till Ruby Thusedays och käkade och sedan hämtade jag upp Mirka och körde hem till Tony i Woodbridge.
Haha usch, Carro skulle ner i köket och värma mat, och hon hade sett kackerlackor så jag hängde med ner. Väl i köket så hoppade vi på tårna och lyfte och öppnade saker med långa saker vi hittade... Usch, så rädda vi var för att de skulle komma en kackerlacka springandes xD! Dö äkliga små jäklar! Usch!

Haha ja sen skulle man ju köra hem från Tony. Usch, hatar att köra den vägen från Woodbridge. I alla fall när det är mörkt. Så långt och tråkig. Inga lampor och möte hela tiden så man kan ju inte bara köra på med heljuset. Men vi kom hem tillslut och gissa vad jag hittade? En låda TWINKIES! Haha, min kompis Per vill att jag köper såna till honom och skicker med mamma hem. Super goda, En gåva från gud sa Randy när jag nämnde det...

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0