Shoppaholic

Idag åkte jag och Carro till Potomac Mills och shoppade lite. Jag köpte en fejkskin jacka på HM, en rosa BH och ett par rosa converse. Visste ni att conversen här kostar i svenska pengar ca 280 kr? Rätt billigt, va? Så jag har några par och fler kommer det att bli. Shit, jag vet inte hur mkt skor jag kommer att ha när det är dax att åka hem..:S Haha!
Dock skulle jag viljat ha i lite mörkare rosa. Men jag har tid till att köpa det med ;) Nästa gång jag köper converse ska det vara vita, sen röda, vinröda/lila färg, blåa kanske? Jag vet inte! Får se :P Hehe
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: rosa

Converse sko <3<3<3<3<3<

2010-02-05 @ 20:05:40
URL: http://simplewomen.blogg.se/
Postat av: grannen ellenår :D

åh vill ju också ha :( men de kostar ju närmare 700 kr här ;s

2010-02-13 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0