Sega jag!

Jag har nu skrivit 1 och en halv sida på min uppsats. Ooooh! Tänker ni och undrar om jag mår bra eller om jag bara är allmänt seg... Haha, aa jag är nog allmänt seg. Nej, men jag har haft fullt upp. Först fattade jag inte vad de var ute efter att jag skulle skriva, de har olika punkter, sen skulle jag komma på en bra börjarn och sen bra saker på varje punkt. Så nu är jag nästan halvvägs och jätte trött. Dessutom, så hade jag skrivet en bra bit när Ashley kom hem från skolan. Och då kunde väl inte jag sitta och skriva heller? Visst hade jag väl kunnat lite när hon spelade wii, men jag kan inte koncentrera mig och skriva bra när jag samtidigt ska hålla koll på henne. Sen när mina hp kom hem så hade jag en halvtimme på mig innan jag skulle köra till dansen, så den halvtimmen tillbingades i sängen med en powernap.
Och förresten! Dansen går så mycket bättre nu! Jag har nästan hela början, och resten av dansen kan jag godkänt bra. Dansläraren berömmer mig och säger att jag gör framsteg och klarar mig jätte bra, med tanke på att jag då missade de första gångerna. Haha, jag fick även höra vad vi kanske ska ha på oss till showen; En militär möstrad ballerinakjol... Haha what!? Men det är en ganska aggresiv dans och jag tror det kan bli rätt snyggt :)
Nej nu säger jag god natt, har en hel del att hinna göra imorgon! Min uppsats, min andra rapport, gymmet, kanske träffa Carro... Men jag kör Ashley till skolan 20 i åtta och hämtar henne 5, så jag har en lång dag till allting.
God natt


En jäkligt kall dag i DC. Här; På metrostationen i Fairfax. Man ser mina röda öronmuffar, bara för att min dumma mössa gömde sig någonstanns denna dag^^

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Jaha, Bethesda ligger i Maryland :) Precis vid gränsen till DC :) Man måste åka röda linjen för att komma hit

2010-02-25 @ 15:10:20
URL: http://martinaaupair.blogg.se/
Postat av: Abdirahmanrebecca

Very interesting site --- quite informative

2011-12-06 @ 07:04:29
URL: http://abdirahmanrebecca.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0