Nya sommarskor :)

Idag så öppnades skolorna igen, efter 11 dagar stängd pga snö. De börjar visserligen 2 timmar senare hela veckan, eftersom vissa smågator i kvarteren fortfarande är dåliga, så att morgontrafiken hinner undan.
Så jag och Carro träffades idag och åkte runt i lite affärer. Jag köpte flre sidor till mitt fotoalbum, vilket jag behöver eftersom det finns bara tio sidor i ett album, och det är lite lite... Hörde om en Au Pair som tog hem 14 sådana scrapsbooks album på ett år!! Det tänker INTE jag göra! I så fall ska jag sätta i fler sidor... Och får framkalla uterst lite bilder :)
Fick även hem ett paket med ett par skor som jag beställde förra veckan. Såg skorna på Kenzas blogg och tyckte att de var hur söta som helst, så jag beställde dem :) Måste ju faktiskt ha sommarskor, och min mamma vet hur bra det går för mig att handla skor i slutet av våren... Haha.

 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0