No school!

Skolorna är säkert stängda hela veckan p.g.a. snön. Så idag sitter jag hemma. Spelar något onlinespel som jag inte fattar någonting av med Ash, och så ska jag såklart tvätta xD. Nej men hoppar väl snabbt in i duschen snart och så hoppas jag på att man kommer iväg till gymmet ikv. Ska dessutom betala för mina weekendklasser. Skulle gått på college, men det var för få som ansökt till kursen, så den blev inställd. Rätt skönt faktiskt, för när jag hade betalat och allt sådant och det närmade sig "Börja skolan dagen", så började jag såklart ångra mig... Palla tillbringa alla fredagar i ett klassrum med en tråkig kurs.. Nej, två helger sen är det gjort :) Ska säkert bli kul!
Kramar
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0