Mitt blonda troll i Sverige!

Skolorna öppnade som vanligt idag, så det var upp tidigt imorse. Sen drog jag en sväng till gymmet, haha det var hur mycket folk som helst! Men jag tog en halvtimme på löparbanan runt basketplanerna. Sen så när jag kommit hem, duschat och allt sådant, så ringde jag LISBETH!
(Obs, sätt på denna!)
Vi snackade i 3 timmar, innan Ashi kom hem från skolan! Gud, det var längesedan man hörde henne! ÄNTLIGEN har hon skaffat skype och jag har fått snacka med mitt lilla bustroll igen!! Gillas när fler och fler av mina kompisar börjar skaffa mickar, webcameror och skype.
Hehe, FLUM OCH DUM IS BACK! Guuud som vi höll på :P Och nu har vi planerat de nästa 2 åren, som kommer bli grymma! Men pengar då? Äh, det löööser sig! Jobb är inplanerade ska ni veta, så vi kommer att ta den där blåa jordgloben som står på mitt skrivbord och vi kommer att ta över den! Som Lisbeth säger, de åren är fyllbokade av galenskaper! 
 Puss Hej!



PS. Bjuder på 2 fina printscream; Science fictions töntar


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

hahaXD åh jag dör när jag ser dessa bilderna! så kul vi hade! måste göras om snart!!!:D har saknat dig alldeles för länge<3<3 o vänta du lilla jord på vår övertagning av dig!!! mohahah!

2010-02-26 @ 19:50:54
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0