Jag ser det snöar

 Suck... Här sitter jag halvt insnöad med kliande ben fulla av utslag..:/ Bah! Jäkla snö! Orkar inte vara hemma hela dagarna... Alltså, vill kunna åka iväg på kvällarna, men det går inte. Kommer det 4 inches mer inatt/imorogn så är det rekord mycket snö som kommit på en vinter här sen alltid. Brukar väl komma 1 dm max per vinter? Vi har mer snö än Boston, som ligger 13 timmar norrut med buss. Ingen aning om avstånd, men som från Skåne till norra dalarna kanske?
Ska vi skylla på... Säg växthuseffekten?




Känns som jag ibland ^^
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: E - min kamp

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

2010-02-10 @ 13:47:11
URL: http://onereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0