Helgen

Haha denna helgen har faktiskt varit helt kanon, fastän det snöade!
Började i fredags, skolorna var inställda p.g.a. snö, så jag var hemma och jobbade. Carro var ledig, så hon gick de 4 km hem till mig, så gjorde vi chokladbollar, åt två dagar gammal suchi och kollade på tv medan Ashley var ute och lekte i snön med kompisarna. Sen kom Randy och Sandi hem, och eftersom Carro är glten, kunde hon inte äta köttfärslimpan vi skulle ha, så hon och jag lagade pizza. Amerikaneran skakade på huvudet och undrade vad vi är för konstigt folk när vi satte in våra pizzor med kykling, lök, tomater, bananer och ost i ugnen... men goda blev dom! Sen så packade jag mina saker och så kvart i nio lr ngt begav vi oss ut i snöyran för att gå hem till Carro. In snabbt på Safeway, 5 min innan de stängde för att köpa hårfärg och jucie. Och denna gången kommer faktiskt han killen fram och pratar med mig! Vi kmmer in helt snöiga och skrattar som två bananer och så när vi betalar kommer han fram till oss. Så vi snackar lite. Nästa gång måste jag fråga om nr fan!
Sen fortsätter vi hem tilL Carro, hehe. Alla trodde väl vi var efterblivna som var ute och gick "mitt i natten" i snön, käkade snö och skrattade gjorde vi oxå hela vägen ^^
Hem, färga håret,(blont) kolla film, käka resten av pizzan, popcorn och what ever. Sova. Carro har en stor mysig säng! Haha! Sov väl rätt länge, kollade på mer film, ut och skotta snö på hennes familjs driveway, uppfart heter det kanske? Sen ringde Mirka, så vi åkte hem till henne på kvällen och var där med Andrew, Tony och så vi tre tjejer. Flum och, roligheter och safftkalas.
Sen idag kommer jag hem vid sju och så är där en lapp på bordet, "Rebecca, vi är på fest hos grannen. Kom gärna över när du kommer hem". Så jag byter om och drar dit. Då är nästan hela gatan där på "Super bowl" fest. Super bowl, jag tror det är typ sista matchen för säsongen för Amerikansk fotboll, så de hade en massa mat och goda saker och massa barn som sprang runder och lekte. Rätt kul faktiskt! Storbildstv, lr det var en sån vit duk med projektor. Så ja, min helg.
Btw, den där 2 dagar gamla suchin resulterade i gaser och andra tråkigheter med magen. Så både jag och Carro sprang på toa stup i kvarten hela helgen. Idag blev det faktiskt lite bättre på eftermiddagen...

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja två dagar gammal rå fisk är nog inget man ska äta. Inte bra!

2010-02-08 @ 19:49:08
Postat av: Anonym

de va de jobbigaste på jävligt längre!!

2010-02-10 @ 03:21:19
URL: http://buffens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0