Helgen

Fredags: Carro, Belina, Tony och jag var ute och käkade middag. Efter det så bowlade vi. Belinda hade aldrig bowlat förut i hela sitt liv, ändå slog hon mig! Jag, som alla redan vet, suger ju sjukt mkt på bowling! Men ändå! Hon har aldrig bowlat förr! Haha var ju lite kul xD. Nu får jag väl ta och skärpa mig?
Sen igår, lördags, Så var jag med Sandi på hennes smyckeshow som hennes kompis hade hos Sandis mammas boende. Jätte kul boende, det är inte ett älderboende utan det är ett stort lägenhetshus där man kan bo 50 +, inga barn. Så när man blir äldre kan man bo där, ha sällskap om man vill i sällskapsrummen som finns, eller om man vill vara själv så går man in i sina lägenheter, som är jättefina. Har vi sånt i Sverige? Jag tänker tex på de gamla som sitter själva i sina lägenheter i Hammenhög, radlägenheter, själva hela dagarna och väntar på besök.... Hade man satt dem i ett lägenhetshus så kan de ju välja att gå och umgås med folk? Kan ska öppna ett sånt ställe i Sverige? Med ett gym, hårsalong och allt sånt, som de oxå har.
Jag fick föresten bonusen för smycke showen, gratis smycken för 340 dollar ;) Höhö nu ska jag skaffa mig en massa fina saker :P
Sen på kvällen åkte vi till Hooter i Woodbridge, Andrews favorit ställe xD För att ha avskedsmiddag, eftersom han åker till typ lumpen på tisdag i 4 månader sen ska han vidare till Afganistan. Så det var jag, Carro, Mirka Andrew och andrew kompisar Tony och Lorence.
Nej, nu ska jag duscha och sen köra och byta mina skor, de var lite för stor.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0