Glad alla hjärtans dag

Happy V-day! Har bara gått runt och varit glad idag över att inte ha någon pojkvän att köpa en massa presenter till xD. Haha jag är för snål! Spenderar hellre de få pengar jag har till mig själv och resor och sånt :)
Åkte ju till malen idag för att byta mina skor :) Åkte dit med Belinda, och jag blev hur trött och seg som helst. Så när vi typ shoppat klart, jag böt mest skorna och köpte typ en topp, så skulle hon leta efter presenter till sin familj, eftersom de köpt åt henne... Så där sprang jag efter henne i en och en halv timme! Först för att hitta rätt affär, sen rätt sak. Sen skulle hon ha kort, och sen skulle hon ha en giftbag att lägga presenterna i...! Åh, och jag var ju hur trött som helst, så jag ville ju bara hem och lägga mig i sängen och sova typ. Så kom väl därifrån runt halvfem tiden... Sen körde jag hem Belina och sen hem till mig. Och så kör jag äntligen in på min gata och vem ringer inte då? Randy och frågar om jag vill komma och äta middag med dem. Självklart ville jag ju det :) Så jag körde till restaurangen som de var på och satt där i en och en halv timme och käkade god mat :) Jamie och hans familj var oxå där och de hade en massa erbjudanden för alla hjärtans dag och ballonger och grejer. Mysigt faktiskt, bortsett från att jag var lite trött. Sen fick jag ett gulligt kort med snobben :)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0