East Cost

Hejsan :)
Väd hände i helgen? Jo jag, Mirka Carro, Lennie, Tony, Lolo och några andra drog till en nattklubb i Woodbridge. East cost hette den. Det är en latinamerikansk nattklubb och det var bara sydamerikaner där... Så när jag och Carro kommer dit, två vita blonda tjejer, med våra mörkaamerikanska vänner och vandrar in på nattklubben så kan ni ju gissa att precis alla glodde! Haha! Så skoj!
Dansgolvet var lagom stort och alla stod tjej och kille och dansade någon slags dans till tråkig latinmusik... Men Lennie försökte lära mig hur jag skulle dansa, hon var riktigt duktig! Haha även Lolo försökte, men han dansade mycket bättre med Mirka, som av någon anledning är hur grym hon med... Fast vi körde på och jag och Carro lyckades nästan helt få bort de fula krysssen på händerna xD. Haha.
Men när de i tio hela minuter satte på riktig klubbmusik, då jäääklar kunde man dansa ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0