Det var nu jag skulle, öh, plugga?

Haha en helt onödig konversation om Marshmallows på bilddagboken, men jag gillar Lisbeths sista kommentarer, INNAN: 8 timmars dans, massa skolarbeten, NU: 2 timmars dans, gym när man orkar och bara lata dagar... BETYDER: Vi är två (snart) 20 åringar som har aldeles för mycket fritid och aldeles för mycket marchmallows xD

Det är Jesper, sen Anna Jag och Lisbeth ;)

(NU ska jag börja skriva min 5 sidor uppsats PLUS en journal om vad jag ätit under 3 veckor och jämföra med hur det var i Sverige xD.


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Hej! Vart i DC är du? :) Jag är i Bethesda, en förort till DC :)

2010-02-25 @ 03:13:54
URL: http://martinaaupair.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Louw

hahahahahahaXD jag döööör!!! denna var ju bara bäst!! haha, åh jag döööör! du e bäst rebecca^^

2010-02-26 @ 19:58:44
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0