Dear John

Igår var jag hemma och jobbade igen, snödag hela veckan, så skolorna är stängda. Jag och Ashley försökte att skotta decket, men det gick inget vidare... Stort är det och en halvmeter snö, haha!
Sen på kvällen så frågade Carro om jag ville med och se Dear John, så vi åkte óch såg den, Carro jag och Mirka och Andrew. Tyckte förstås att det var helt fel film för Mirka och Andrew att se just nu, med tanke på att Andrew åker till North Carolina på militär träning i 4 månader och sedan vidare till Afganistan på tisdag...:S Var en väldigt sorglig movie och man hörde snyftningar överallt, Carrolin började grina redan efter 5 minuter... Men jag som till och med gråter till Lejonkungen grät inget alls..:S Var väl kanske inte tillräckligt sorglig?
Handlade om en kille som var hemma från militären i 2 veckor, träffar en tjej och de blir jätte kära, sen åker han tillbaka och hon börjar skolan. De lovar att skriva till varandra och hålla kontakten, eftersom det bara är ett år som han ska vara borta. Men när hans år nästan är slut så händer 11 september, så han bestämmer sig för att stanna... Och så blir det inte riktigt som de tänkt sig.

Haha och efter filmen så åkte vi till affären för att Mirka skulle köpa en sak. Och jag vet inte varför, men Andrew skojar om någonting och pekar på en ask för svampinfektion, och så ska Carro förklara vad vi kallar det i Sverige, Muchrom! HAHA Fattaer ni? Muchrom... Jag började asgarva! Ni kanske inte fattar, men det lät så jäkla kul! Det heter lixom jeastinfektion här, så de såg så roliga ut när hon sa muchroms! Och jag kunde fan inte sluta skratta xD Höhö!

Såhär såg jag ut, bilden är sämst och man ser inte alls vilken färg mitt hår har xD.



Fick även en ny favorit komiker igår :P Jeff Dunham, ni vet buktalaren till Achmed, den döda teoristen. Han har ju olika dockor :) Kolla in denna, Peanut, skit kul :P Kolla sen in Achmed

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha , men rebecca då :P dom e ju gammla ^^ trodde du sett dom tidigare :P Och måste säga att jag älskar din stil :D himlaaans Smexit :P

2010-02-12 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0