Dance

Så när Ashley kom hem efter skolan så sprang hon över till en kompis med resterna av kladdkaka som jag bakade igår. Så jag satte mig och letade efter smycken som jag ville ha i katalogen. Sa jag det? Att min hostmom hade smyckeparty och jag var där med, så jag fick bonusen! Jag får gratis smycken för 340 dollar! :D Jätte mycket, så jag har suttit och ringat in en massa som jag vill ha. Kom lite över $340 , så funderar på om jag ska ta bort något eller betala det extra smycket som blev över? Hm.. Ska kolla igenom igen, tog bort ett armband eftersom det inte var så speciellt fint ändå... Så ska ta och räkna om sen får jag väl skicka in allt till Hope :)
Sen kom Ash tillbaka och vi gick ut och åkte pulka och lekte i snön, tills mina HP kom hem och vi åkte och käkade kinesmat, jag tog sushi ;) Sen drog jag till dansen och Ash ville hänga med, så vi satt och sjöng för full hals till Mamma Mia soundtracket i min bil..
Och denna dans... Jag missade ju hela hösten och jag missade de tre första gångerna denna terminen, så jag har ju inte riktigt hängde med på början av dansen, men idag gick hon igenom den från början och jag missade bara på jätte småsaker, typ något steg som jag glömde bort i vilken ordning det skulle vara i... Läraren sa ju till mig förra gången att jag måste verkligen kämpa om jag vill vara kvar i denna gruppen, så såklart ska jag göra det! Och hon berömde mig faktiskt efter klassen idag ;D
Raderade precis ett stycke där jag skrev om min ångest över någonting. Men det har något med att sluta drick Coca och äta nyttigare ;) Innan jag börjar gå upp i vikt! Huh hemska tanke! Vilja! Jag måste vara VILJESTARK!

(Mamma! Köp INTE med dig en påse godis till mig när du kommer! Gör INTE det! Hur mycket jag än bönar och ber efter svenskt godis! om du inte redan köpt godis förstås ;) Eller, köp kanske liiiite, bara liiiiite... Så kan vi alla dela ;)

 
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej jag har inte köpt godis, än. O du, Plocka bort smycken.

2010-02-18 @ 07:27:23
Postat av: Lisbeth

hehe svårt o motstå frestelser, I know, been there

2010-02-18 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0