Begravningen

Vill säga Hejdå till Casper! Vila i frid och hoppas att du har det bra, var du än är! Hade jag inte varit halvvägs runt jorden så hade jag suttit där i den fyllda kyrkan, som alla säger var jättefint pyntad. Jag tänder ett ljus för dig här i Amerika... Kan fortfarande inte fatta. Vi har ju följts åt genom alla år, från förskolan till Studenten! Visserligen inte alltid i samma klass, men vi har ändå följts åt och det slutade med samma gymnasiumklass och tillsammans på studenttrappan. Vila i frid!
 

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

det är så sorgligt o så svåt o förstå, jag kände inte honom men känner med alla ni som kände honom...<3

2010-02-19 @ 21:29:15
Postat av: Marie

ja lilla gumman, inget är lätt här i livet - allra helst inte när någon ung människa dör till ingen nytta.....men jag har lärt mig denna hårda vägen att där måste vara någon mening med det hur ofattbart det än är - jag lyckades bemästra min smärta på det viset - eller underlätta den. Det är 23 år sedan min morbror blev ihjälkörd endast 30 år gammal och nybliven pappa - och ibland kan det kännas som det var igår det hände.....vet du - jag tror Casper vet om att fast du är i USA var med i kyrkan idag mentalt....jättefint och tända ljus....kramar på dig gumman - som alltid - var rädd om dig......

2010-02-19 @ 21:37:06
Postat av: Jennifer.

Vila i frid! :( <3

2010-02-21 @ 13:35:40
URL: http://jenniferninnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0