Bye Andrew

Jaha nu h ar Andrew åkt iväg till Georgia... Stackars Mirka, hon är jätte ledsen... Men vi har pratat om att åka ner och hälsa på honom i vår, så jag hoppas att vi komer iväg :) Georgia verkar jätte fint. Sen ska han bara vara där i 4 månader, sen ska han se vart han blir placerad, han hoppas på Afganistan... Usch så läskigt! Han har ju pratat om att han snackat med sin mamma om vad som kommer hände om han inte kommer hem igen... Ni vet, blir dödad...Nej usch! Han kommer inte dö!
Nu är det iaf vi tjejer kvar :) Eller ja, Carro har ju pojkvän oxå nu ;) Hehe. Men jag ska inte ha någon! Orka det lixom... Jag vill kunna bestämma själv vad jag ska göra utan att bekymmra mig över en pojkvän, iaf nu när jag är här i USA ;)


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0