Aj!

Sådär :) Har precis skickat in mailet till Hope om vilka smycket jag vill ha. Jag tog bort ett "inte så snyggt" armband och hamnade på 326, så jag tog ett par örhängen för 14 dollar så jag kom på exakt 340 ^^ Behöver bara betala för skatt och frakt, men det hade inte ingått i priset ändå så spelr ingen roll.
Annars idag så fick jag köra Randy till doktorn, han skulle kolla ögonen och skulle ha svårt att se efteråt så han behövde mig att köra. Så medan han var inne hos doktorn låg jag ute i bilen och sov och led av mensvärk... Satan vad ont det gjorde! Och så säger folk att det gör 10 gånger ondare att föda barn! Fan, jag ska aldrig ha barn!
Nej, jag har skottat snö och får förmodligen ont i ryggen senare, blir väl till att börja dra sig till gymmet nu igen när skolorna öppnat.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Maaaaalin

Usch tycker synd om dig:/ hade också så skit ont innan men nu har jag magiska piller som gör att jag ej får det överhuvudutagit skit nice hehe^^

2010-02-19 @ 09:47:50
Postat av: Marie

Äsch, du tror väl inte att du har ont så länge när du får barn som du har mensvärk.....nädå....klart du ska ha små telingar......=) minirebeckisar.....

2010-02-19 @ 21:32:54
Postat av: Kimvanessa

Keep up the good work.

2012-01-13 @ 07:53:08
URL: http://kimvanessa.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0