6 månader

Var på gymmet och tränade och hade skaffat mig en garanterad träningsvärk till imorgon när jag kom på en sak. Fan, jag har ju dans ikväll! Så nu kommer säkert inte att kunna gå imorgon... Dessutom kom ju smarta jag på att min uppsats på 5 sidor på engelska måste vara klar tills på fredag. Har jag börjat? Näe... Så jag tänkte börja lite nu i eftermiddag och sen efter dansen ska jag fortsätta och så får jag väl göra klart resten imorgon på dagen eller någonting. Man ska skriva om sig själv, sitt liv och varför man ville bli Au Pair osv. Inte så svårt egentligen, men lixom 5 sidor känns så mycket.

6 MÅNADER IDAG!

Bilderna: Mina två  nyaste ringar, gårdagens outfit, Jag och min nalle, American Eagle outfitters is the shit ;D
Tråkigt med Daisy innan läggdax


 

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: sara

ska du ta en såndär weekendklass eller? har hört saker om det =) verkar kul! ska du åka själv?

2010-02-25 @ 02:36:05
Postat av: Cecilia

Tar du engelska kurs i skola eller något likande till de sara skrev; weekendklass? Vilken organisation åkte du med? :)

2010-03-02 @ 13:50:27
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0