Yes ÄNTLIGEN!

Hej. Jag är så glad. Skickade in ett uppdrag. Öh, en massa kvar så måste fortfarande ligga i. Men det var inte det roligaste! JAG OCH SARAH HAR BOKAT FLYG+HOTEL BILJETTER TILL NEW ORLEANS! :D Äntligen! Jag kommer att åka till New Orleans, Mardi gras och fira min födelsedag!
Vi kommer en tisdag, dagen innan min födelsedag, Blir väl festivalen, kolla runt osv. Sen ska det ut och festas, för kl 12 kommer jag nämligen att fylla 21! :D OCh hela onsdagen så ska vi springa runt i wodoobutiker, köpa coola masker, kolla in mansions och massa annat roligt, och såklart bargatan Burbon st på kvällen!
På torsdagen, (bakis?) Kommer vi väl mest att slöa runt lite och äta någon god lunch på ett ställe som Sandi tipsade om och sen åka hem :)
Efter att vi hade bokat så käkade vi på älskade Taco Bell! Jag tog Taco suprim som vanligt, mums mums! Såklart med massa Salsa sås på.

Sarahs oversiziga hund :)


Muuuuums!


New Orleans body! :D


Taco kräääääng! :D
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0