Väskor

Titta här vad B fyndade igår! 2 väskor! Den mindre väskan var den billigaste B hittade efter en massa letande. Den bestämde hon sig snart för att skänka till mig, då hon i en annan affär hittade en större och mer rymligare väska till sig själv. Så nu har hon en egen väska, min mammas väska och jag har redan en extra väska för hemfärd! Alltså, jag fyller mammas röda väska, som reser världen runt med olika människor, och B fyller sin egen. Nu har jag genast mer rum att fylla upp i garderoben! Mitt nästa mål; Ett par lila skor! vans eller converse! ;)
  Ni som tycker att jag är tokig som köpt 3 dussin skor och ett båtlass kläder, kan ju fundera lite på hur det kommer sig att B har lyckats köpa på sig 5 par skor, 3 jackor och en hel garderob under sina två veckor här? Va, va?! :P

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

När ni packar min väska så håll koll på hålet så den inte spricker. Den gick lite sönder när Håkan hade med sig den till Afrika. Bind ett snöre i värsta fall Kram

2010-12-31 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0