Lördagen

Jag tror att jag kom på ett nytt sätt att logga in på bloggen ;)
I alla fall så åkte jag ju med min värdfamilj till Maryland igår, för att se på dessa ljusen som de tände för varje enstaka soldat som dog under inbördeskriget. Sofia följde oxå med :)
Först så åkte vi och shoppade i en outletmal, men jag och Sofia tyckte att det mera var för äldre kvinnor, då det inte fanns så många affärer för oss! Aja, vi hittade ett billigt sett med Paris Hilton parfym och så köpte jag ett par Levis jeans för 20 dollar. Jag hittade även en julklapp åt Ashley! Så nu är hon klar.
Sen körde vi, när det blivit mörkt, ut mot battlefieldet. Ja alltså... Vi såg aldrig några ljus. Vi kom på högersida, och man ska svänga in åt vänster, och vi vart tvugna att köra till slutet av kön och ställa sig där. Så vi kör, och vi kör... och vi kör... och 5 miles (8 km) senare så tar kön äntligen slut! Vi ställer oss i slutet och tänker att vi ser hur snabbt den rör sig, men efter 5 minuter så räknar Randy ut att vi lär få stå där i minst två timmar, så vi kör hem.








GAAALEN HÄST :P
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0