Söndagen

Lite av dagen då. Jag, Carin och Pilvi åkte till IKEA för att se ifall de hade saffran. Vi käkade lite köttbullar, såklart, och körde därifrån utan någon Saffran.
Sedan gick vi in på malet och handlade lite saker på Victorias Secret. Body lotions etc. eftersom de hade 8 för 35 och man sparade sådär 40 dollar på denna deal. Eller ja. Pilvi skulle köpa julklapp till hennes hostkid och jag behövde en ny lotion. Så vi övertalade Carin att shoppa lite hon med.
Sen kom Natalina och Marina hem till mig och vi bakade stenhårda knäck och konstiga lussebullar. Jag och Carin tänker skylla på mjölet!
Nämde jag att jag råkade klippa luggen lite för mkt och lite för konstigt, så nu försöker jag att ha den på olika sätt tills den växer ut ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0