Ungar!

Usch vilken jobbig morgon det blev då! En unge som totalt freakade ut, skrieker och tjuter och slår och håller på. Ringer och säger att jag slagit henne, då jag tagit tag hårt i hennes arm och sagt åt henne att lugna ner sig och att aldrig slå mig igen. Lämnar henne ifred en stund, hon sitter innanför dörren och tjuter och gråter. En stund senare frågar jag igen om hon klätt på sig, fan vad förbannad hon vart. Slår igen och skriker. Jag tar tag i hennes armar och frågar vad som är fel och hon sliter och drar. Ringer och säger att jag slår henne etc, jag tar luren och säger att hon är helt ur kontroll och de kommer hem igen. Suck, jäkla unge! Aja, vi får väl se hur hon är när hon kommer hem efter skolan igen... x( Nu ska jag duscha och sen göra frukost, kom hem rent sent från flygplatsen igår, så är lite trött idag!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0