Typiskt

Förresten, alla ni som undrar om hur TRON filmen var, så har vi inte sett den. Det började snöa, så vi fick köra hem lite tidigare än planerat. Nåja, det var lite dust som flög runt i vinden och la sig på gatorna i kvarteren. De stora vägarna var svarta och körbara, kanske aningen hala, men uppenbarligen överlevde vi och kom helskinnade hem, en biofilm mindre än förväntat.
Ovädret snuddar bara vid DC området, så jag hoppas på bio någon dag snart. Dessutom hoppas jag på att Ashley är villig att åka och göra saker med oss, blir väl lite tråkigt för mig och B att bara sitta hemma hela veckan, trots att mina hp är lediga xD Hm, plugga kanske? :P
Iallafall så blev nog min värdpappa sur på mig idag, för först sa han att det skulle snöa idag, så han skulle hålla mig uppdaterat genom att ringa. Första gången ringer han och säger att det börjar komma litegrann med snö, andra gången ringer han och säger att nu har det börjat att lägga sig, så vi ses snart. En timmer senare ringer han och frågar hur långt vi har kommit? Tja, till Guess affären, svarar jag. Haha! Det va tydligen dax att köra hem! Eller, det var dax redan för en timme sedan! Obsi! Aja, Jag lämnade B och sprang ut till bilen för att hämta en klänning hon ville byta, in på forever 21 och väntade på henne och Marina i 15 minuter. Tillslut kommer Marina och slutligen Bettina. Aslång kö och äntligen är vi ute i bilen på väg hem och kommer hem 3 timmar efter att R ringde och sa att det var dax att köra hem! Men som jag sa, de stora vägarna var svarta, och parkeringen var snöfri, så vi kände ingen press på att åka hem. Däremot när jag svängde ner på min gata förstod jag brådskan... Där låg det vitt med snö på marken redan.


Riktigt så här mycket snö vart det inte. Detta var förra året. Bara så ni vet. Men det kunde lika gärna varit det för en del. I NYC har det tydligen kommit ett kaotiskt snöoväder, så tur man inte bokat en bussbiljett upp dit ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0