Tron

Vi såg filmen TRON idag. Den var rätt bra. Men det var lite som Jamie sa, man borde ha sett 1:an. Men jag gillade grafiken, och det roligaste var nog när de hoppade mellan 2D och 3D. Först var filmen i HD 2D, sen när den rätt good looking killen kom in i datorn(?) så blev allt i 3D. I slutet när han kom ut så blev det vanligt 2D igen, och där blev det lite snurrugt i hjärnan!
Efter filmen så förestlog jag att vi skulle hoppa in och se Narnia, som hade gått i ca 10 minuter, men det var inte Bettina med på! Haha! Så vi drog till Tysons istället.

Lite mongofulisbilder på oss, lite frozen youghurt! Dessutom måste jag beklaga mig på det miniomalt lilla forever 21 i detta USA:s 5:e största mall... Ack, så litet! Fair oaks är minst dubbelt så sotrt och Potomac är trippelt... pfft hahah! :P



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Cina & Wickan Sverige

Tjena Bettina och Rebecca



Du ser väldigt nöjd ut av att äntligen kommit till Rebecca. Härligt!

Skall bli kul att få höra sedan när du kommit hem.



Många kramar

2010-12-30 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0