Trevlig barn, not!

Ska hoppa in i duschen och sen ska jag sticka över till Sarah, time to book some ticket somewere ;) Berättar mer sen.
Imorse gick det ju sådär med Ashley, vägrade gå upp, tog evigheter på sig för att klä sig, missade kompisarna så det slutade med att jag fick köra henne. Sur var hon oxå. Är det meningen att jag ska vara snäll och trevlig när hon bara surar och vägrar lyssna och göra som jag säger? Inte jag, jag har sagt till henne många gånger att jag tänker bitcha tillbaka om hon bitchar mot mig! Nu är ju jag den vuxne i situationen, så jag menar bara att jag är mindre trevlig mot henne och hotar med att ta mobilen, att hon inte får gå ut osv. Fast, tillslut så drog jag ur henne ur sängen, när det var 15 minuter innan hon skulle gå. Då låg hon på golvet och höll på! Suck.

En bild på min bästa kompis här i huset :) Sa jag att jag fick en kudde där det står "Sleepig with dogs" på?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen i vuxenvärlden med barn.......

2010-12-08 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0