Skriiiidskooor!

Ikväll så blev det skridskoåkning. Jag och Bettina hade lovat ungarna att åka skridskor, men eftersom det tog en hel evighet (notera dag!) att byta ett par skor och köpa 2 resväskor så kom vi hem lite sent.
   Aja, vi körde till en grill och käkade hamburgare och sedan drog vi och åkte skridskor i några timmar. Mycket roligt! Jag ramlade inte en ända gång! Dessvärre tappade jag rösten någonstanns på isbanan och det verkar som att den trivdes under isen, så jag lever för tillfället på hunungsdränkt the med massa citron... Mycket underlig smak. Jag får väl nöja mig med att förkylningen nästan är borta! Hellre en hes, mystisk, whisky röst, än en sexigt rinnande näsa ;) .... och så lite hosta på det!

Tänker skylla på att Bettina hade fel inställning på min kamera, för bilderna blev lite sådära... ;)



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0