Sjukling

Jag har en halsduk runt halsen och ska koka lite te med honung i. Ashley kommer snart hem, och jag hoppas att det inte blir något bråk, jag känner mig helt död och orkar itne tjafsa. Men hon mognar så mkt hela tiden! Så roligt :D Jag minns fortfarande den "lilla skitungen" som jag hade i början, som skrek att hon hatade mig och inte brydde sig om ifall jag dog och smälde igen dörren när hon gick till skolan, bara för att jag stängde av tv:n och sa att det var dax att borsta tänderna. Nu känns hon som en lillasyster, en som man småbråkar med ibland, men inget större. :) Och så är hon så glad, för hon ska få en liten gullig hamster om två veckor! Så hon har skrivet en lista på ALLT som hon kommer att göra om hon får den! Nåja, vi får väl se hur det går med det ;) Jag klagar väl inte om jag får mata den ibland!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bild på er två. Härligt o höra dig också skriva det du skriver. Tecken på att du mognat också sen du åkte. :)

En Hamster..... oj då. Gulligt!

2010-12-01 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0