Shopping igen

Idag var sista dagen i skolan innan jullovet. Och Jamie sa att han skulle hämta upp Ashley efter skolan och sen köra henne till sin mamma, så jag och Bettina drog till Malet och shoppade lite.
Vi gick bland annat in på Victorias Secret, eftersom B ville ha en BH därifrån. Först hittar vi trosor, 5 för 25 liksom, och sen börjar hon prova bh:ar.
Jag står och snackar med expediten som hjälper Bettina, och hon frågar om inte jag oxå ska prova? Ja okey, tänkte jag. Ja, det slutar med att jag köper 5 trosor och 1 bh...
Sen ska vi gå mot bilen, men blir stoppade av en tjej som står i ett sådant där stånd mitt i malet. Inte ett snoppstånd, utan ett säljarstånd.
 Hon börjar visa oss en produkt för hur man får finare och starkare naglar. Vi fick ett jättebra erbjudande för produkten (Eller så blev vi totallurade) och köpte den. Det är nämligen en garanti på 5 år, så när det tar slut, så får man en påfyllning. I Sverige med. Myyycket bättre än att gå och göra en manikyr var 3:e vecka, dessutom lär man ju spara på det ;) Pris kommer jag DOCK inte nämna ;) Men billigt blev det i slutändan!


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Carin

Hahaahahah, asså du måste verkligen kolla upp vad du skriver innan du skcikar det xD "Inte ett säljarstånd men ett snoppstånd...?" X'D

Men det med naglarna lät ju riktigt bra ;) :)

2010-12-23 @ 15:53:16
Postat av: Kattis

Provade ni inte nån bomb-shell bh....;) !!

2010-12-23 @ 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0