Scrambled eggs

Frukosten i USA ser väldigt annorlunda ut jämfört med i Sverige. I alla fall den frukost jag brukade äta hemma hos mamma. Det var flingor, fil och mackor, goda mackor med massa gott pålägg, som de tyvär inte har här i staterna.
Scrambled eggs är en av mina favoriter och är jätte enkelt att göra. Allt man behöver är lite ägg, mjölj, ost, lite peppar och salt och blanda ihop och så har man en frukost! Sen kan man ha antingen rostat bröd, pankakor eller rökt skinka till. Skinka låter ju som det nyttigaste alternativet, så det körde jag på. Annars kan man lätt ösa på för mycket sirap på pankakorna ;)


Ingredienser


Rör runt i steckpannan


Ät och bli mätt! :D Jag dricker gott te till, mmm ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Rosa

Fy fan ser ut....bläää



allt bra med dig då?



// Ros-Marie

2010-12-06 @ 17:14:43
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0