New York again!

Nu har jag precis bokat två tur och returbiljetter till New York på lördag. Vi lyckades inte klura ut nyårs firandet, eftersom alla klubbat har 21-års gräns på fredag, så jag och Bettina bestämde oss för att skita i nyår, låta mina kompisar som är 21 åka och betala dyra inträden till klubben och supa sig fulla, och åka till New york dagen efter istället :) Låter mycket roligare! Jag menar, USA är lite konstigt, så nyår är ändå roligare i europa! Med raketer etc!
Sen ursäktar jag för lite dåligt bloggande, men det blir liksom lite ont om tid ;) Hehe!
Tur att jag fick en ny, varm jacka i julklapp dessutom! Nu när jag ska upp till NYC och frysa en hel lördag ;)

Lite bilder från när jag var i NYC förra december. Det var kaaallt!
Bilden är tagen framför den berömda julgranen! Spana in min konstiga min! Haha!



Brooklynbron i ösregn!


Och den misslyckade vinflaskan som gick åt helvete! Haha!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0